Mgr. Michal DOLEŽEL

Diplomová práce

Virální a online marketing z hlediska etiky propagace a jeho aplikace v sektoru neziskových organizací

Ethic Code of Viral and Online Marketing and Utilization in NGO sector
Anotace:
V diplomové práci se zaměřuji na fenomén a mechanismy virálního marketingu, jeho etické problematiku a využití v segmentu neziskových organizací. V analytické části se zabývám online virálním marketingem v kontextu celé problematiky firemní komunikace a popsáním teoretických principů fungování virálního šíření. Praktická část obsahuje popis potřebných online nástrojů a data z kvalitativního výzkumu …více
Abstract:
My thesis focuses on viral marketing mechanisms and principles with emphasis on ethical issue and use in NGO segment. Analytical chapters deals with viral marketing as a part of whole corporate communication and theoretically describes principles of viral proliferation. Practical part contents description of useful resources and output data from my qualitative research. In project part I determine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10596

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOLEŽEL, Michal. Virální a online marketing z hlediska etiky propagace a jeho aplikace v sektoru neziskových organizací. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.