Jan Zdobinský
Diplomová práce
Analýza sortimentu sklárny
Product portfolio analysis of Blažek Glass Ltd.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza produktového portfolia společnosti Blažek Glass s důrazem na návrh možných opatření k budoucímu zlepšení pozice a stavu společnosti. Blažek Glass je tradiční český výrobce olovnatého křišťálu s historií sahající do první poloviny dvacátého století, ale také výrobcem unikátního skleněného pilníku. Díky vysoké dynamice trhů se společnost a její portfolio musí stále …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to analyse the product portfolio of Blažek Glass Ltd. and the most importantly to provide a recommendation which will improve the future position of Blažek Glass on the market. Blažek Glass is a traditional producer of Czech bohemian crystal with over 75 years of history and also a producer of unique glass nail files. Due to the high market dynamics the company is required …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2014
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Portfolio optimization with quantitative and newspaper sentiment analysis
Nam Hoang -
Hedge Fund Portfolio Construction and Analysis
Pavel Übelauer -
Empirical evidences on portfolio formation and analysis
Yury Sazanovskiy -
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Inovace výrobkového portfolia ve vybraném podniku
Sandra Hricová -
Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu
Martin Beránek