Strategická analýza konkrétního podniku – Bc. Petr Toman
Bc. Petr Toman
Diplomová práce
Strategická analýza konkrétního podniku
Strategic analysis of the particular company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Strategická analýza podniku“ je provedení strategické analýzy a komparace tohoto podniku s jeho konkurenty ve stejné oblasti podnikání. V teoretické části definuji základní pojmy strategické analýzy. Poté uvedu vnitřní a vnější analýzu a metody, které jsou při nich využívány. Následně prozkoumám elementární metody finanční analýzy a na závěr teoretické části představím SWOT …víceAbstract:
The subject of the thesis „Strategic analysis of the company“ is to make a strategic analysis and comparison with the competitors in the same business area. In the theoretical part, I will define the basic terms of strategic analysis. Then I will demonstrate an internal and external analysis and the methods used in them. Consequently, I will explore elementary methods of financial analysis and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/trk46/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová