Reklama a její vliv na dospívající – Bc. Jana Hvězdová
Bc. Jana Hvězdová
Diplomová práce
Reklama a její vliv na dospívající
Advertisement and its influence on adolescents
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Reklama a její vliv na dospívající" se zabývá problematikou reklamy a jejího vlivu na dospívající ve věku 10 - 11 let. První část práce předkládá obecnou charakteristiku reklamy, její historický vývoj a zasazení reklamy do kontextu marketingové komunikace. Dále se práce zaměřuje na popis vývoje osobnosti ve stadiu dospívání a shrnutí výsledků dosavadních výzkumů z oblasti …víceAbstract:
The thesis "Advertisement and its Influence on Adolescents" deals with the issue of advertisement and its influence on adolescents aged 10 - 11 years. The theoretical part presents advertisement within a marketing communication context, general characteristics of advertisement and its historical development. It is also aimed at the psychological development of adolescents and at a summary of previous …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vnpl0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
- Oponent: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Socializace dvojčat v období adolescence
Dita Sádecká -
Rozchod s partnerem a jeho prožívání v období adolescence
Veronika Krulová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka