Bc. Jana Hvězdová
Master's thesis
Reklama a její vliv na dospívající
Advertisement and its influence on adolescents
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Reklama a její vliv na dospívající" se zabývá problematikou reklamy a jejího vlivu na dospívající ve věku 10 - 11 let. První část práce předkládá obecnou charakteristiku reklamy, její historický vývoj a zasazení reklamy do kontextu marketingové komunikace. Dále se práce zaměřuje na popis vývoje osobnosti ve stadiu dospívání a shrnutí výsledků dosavadních výzkumů z oblasti …moreAbstract:
The thesis "Advertisement and its Influence on Adolescents" deals with the issue of advertisement and its influence on adolescents aged 10 - 11 years. The theoretical part presents advertisement within a marketing communication context, general characteristics of advertisement and its historical development. It is also aimed at the psychological development of adolescents and at a summary of previous …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vnpl0/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
- Reader: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Socializace dvojčat v období adolescence
Dita Sádecká -
Rozchod s partnerem a jeho prožívání v období adolescence
Veronika Krulová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka