Připravenost učitelů základních škol na integraci nevidomých žáků – Karolína VACLACHOVÁ
Karolína VACLACHOVÁ
Diplomová práce
Připravenost učitelů základních škol na integraci nevidomých žáků
The readiness of primary school teachers for the integration of blind pupils
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zjištění připravenosti učitelů základních škol na možnou integraci nevidomých žáků do jejich běžného vyučovacího procesu. Hlavním cílem práce bylo zjistit, do jaké míry jsou učitelé na běžných základních školách v České republice připraveni na možnou integraci nevidomých žáků do jejich vyučovacího procesu. Teoretická část práce se zaměřuje na důležité pojmy související …víceAbstract:
The thesis focuses on the readiness of primary school teachers for the possible integration of blind pupils into their regular teaching process. The main aim of the thesis was to find out to what extent teachers in mainstream primary schools in the Czech Republic are prepared for the possible integration of blind pupils into their teaching process. The theoretical part of the thesis focuses on important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACLACHOVÁ, Karolína. Připravenost učitelů základních škol na integraci nevidomých žáků. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva