Ing. Dana Henčeková

Bakalářská práce

Podpora predaja a spotrebiteľské súťaže

Sales promotion and the Consumer contests
Abstract:
Sales promotion and the consumer contests are the basic and natural tools of marketing activities nowadays. At the present in the competitive enviroment wins the idea, regular promo activities and usage of the consumer data. The consumer database creation using the consumer contests is the step forward not only for mapping the market but also for getting the consumer portfolio for repeated targeted …více
Abstract:
Podpora predaja a spotrebiteľské súťaže sú dnes samozrejmým nástrojom marketingových aktivít. V momentálnom konkurenčnom prostredí víťazí nápad, pravidelnosť týchto aktivít a v neposlednom rade práca so spotrebiteľskými datami. Tvorba zákaznických databáz prostredníctvom spotrebiteľských súťaží je krokom nie len k mapovaniu trhu, ale aj k získaniu portfólia spotrebiteľov pre opakované cielené oslovovanie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní