Pracovní a didaktické listy pro práci s žáky se specifickými poruchami učení ve výtvarné výchově – Bc. Veronika Tunová
Bc. Veronika Tunová
Master's thesis
Pracovní a didaktické listy pro práci s žáky se specifickými poruchami učení ve výtvarné výchově
Didactic lists and worksheets for working with students with learning disabilities in art lessons
Anotácia:
Diplomová práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a analytické. Teoretická část se zabývá formulováním základních definic a pojmů týkajících se specifických poruch učení, jejich klasifikací, příčinami, diagnostikou a prevencí. Věnuje se legislativě, terminologii žáků s poruchami učení a přístupu k nim. Stručně charakterizuje didaktiku. Praktickou část tvoří svazek osobně vytvořených didaktických …viacAbstract:
The thesis consists of three parts: theoretical, practical and analytical. The theoretical part deals with the formulation of the basic definitions and terms concerning specific learning disabilities, their classification, causes, diagnosis and prevention. It deals with legislation, terminology of pupils with learning disabilities and access. Briefly describes didactics. The practical part is consists …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v574n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedúci: doc. ak. soch. Jiří Sobotka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TUNOVÁ, Veronika. \textit{Pracovní a didaktické listy pro práci s žáky se specifickými poruchami učení ve výtvarné výchově}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/p0zxyj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková