Marketingová komunikační strategie ve Škodě Auto Indie – Elena Rassypnova
Elena Rassypnova
Bakalářská práce
Marketingová komunikační strategie ve Škodě Auto Indie
Marketing Communication Strategy in ŠKODA AUTO a.s. Indie
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě provedení analýzy zjistit úspěšnost komunikační strategie ŠKODA AUTO a.s. Indie, odhalit nejsilnější marketingové nástroje v současné době a zjistit, jaký mají vliv na působení indického trhu a zamýšlet se nad způsobem zlepšení komunikačních strategií ŠKODA AUTO Indie. Pro zjištění cíle byli v práci popsány světové marketingové komunikační strategie, komunikační …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the success of the communication strategy of ŠKODA AUTO a.s. India, to discover the most powerful current marketing tools and to find out what impact do they have on the Indian market and reflect on how to improve ŠKODA AUTO a.s. India's communication strategies. To find out the goal, the thesis described the current marketing communication strategies, communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: Helena Cetlová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák
Název
Vložil
Vloženo
Práva