Konkurenční strategie ve společnosti BeLenka s.r.o. – Bc. Veronika Szerudová
Bc. Veronika Szerudová
Master's thesis
Konkurenční strategie ve společnosti BeLenka s.r.o.
Business strategy in company BeLenka s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem konkurenční strategie ve společnosti BeLenka s.r.o. V teoretické části jde zejména o vysvětlení pojmů jakými jsou konkurenční strategie, konkurence, konkurenceschopnost. V následující části také obecně popisuje konkurenční analýzu, SWOT analýzu a PEST analýzu. V praktické části se diplomová práce zabývá především zjištěním aktuálního stavu konkurenční strategie dané …viacAbstract:
This diploma thesis is the topic of competitive strategy in the company BeLenka s.r.o. The theoretical part is mainly about explanation of terms such as competitive strategy, competition, competitiveness. The following section also generally describes competitive analysis, SWOT analysis and PEST analysis. In the practical part, the thesis deals mainly with finding out the current state of competitive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenční strategie firmy Všesportovní areál Obří sud Javorník
Michala Kucziaková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anna Kristina Rezutka
Názov
Vložil
Vložené
Práva