Bc. Táňa MOUČKOVÁ

Diplomová práce

Sociální sítě jako nástroj marketingové komunikace destinací turismu

Social media as a tool for marketing communication of tourism destination
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací na sociálních sítích. Hlavním cílem práce je porovnat využívání sociálních sítí Facebook a Instagram vybranými organizacemi destinačního managementu a na základě analýzy vyhodnotit marketingovou komunikaci na sociálních sítích a navrhnout opatření pro jejich efektivnější využití. V teoretické části jsou vymezena obecná teoretická …více
Abstract:
The presented Master's Thesis focuses on online marketing communication on social media. The main objective of the thesis is to compare the use of Facebook and Instagram by selected destination management organizations based on the analysis evaluating marketing communication on social media, which proposes effective measures for better use of social media. In the literature review section, the general …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOUČKOVÁ, Táňa. Sociální sítě jako nástroj marketingové komunikace destinací turismu. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/