Bc. Martina Pospíšilová

Diplomová práce

Návh marketingové strategie ubytovacího zařízení

A marketing strategy proposal of accommodation unit
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na navržení marketingové strategie ubytovacímu zařízení STAVAŘOV. Na základě výsledků analýzy vnějšího i vnitřního prostředí a SWOT analýzy ubytovny jsou identifikovány problematické oblasti tohoto zařízení. Nově navržená marketingová strategie směřuje k celkovému zlepšení činnosti ubytovny a rozšíření nabídky jejich služeb.
Abstract:
Diploma thesis is focused on a marketing strategy proposal of accommodation unit STAVAROV. Based on the results of both internal and external analysis and SWOT analysis, there are identified problematic areas of the accommodation unit. Recently proposed marketing strategy aims to improve the overall activities of the accommodation and service expansion.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Trnkal
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management