Návh marketingové strategie ubytovacího zařízení – Bc. Martina Pospíšilová
Bc. Martina Pospíšilová
Diplomová práce
Návh marketingové strategie ubytovacího zařízení
A marketing strategy proposal of accommodation unit
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na navržení marketingové strategie ubytovacímu zařízení STAVAŘOV. Na základě výsledků analýzy vnějšího i vnitřního prostředí a SWOT analýzy ubytovny jsou identifikovány problematické oblasti tohoto zařízení. Nově navržená marketingová strategie směřuje k celkovému zlepšení činnosti ubytovny a rozšíření nabídky jejich služeb.Abstract:
Diploma thesis is focused on a marketing strategy proposal of accommodation unit STAVAROV. Based on the results of both internal and external analysis and SWOT analysis, there are identified problematic areas of the accommodation unit. Recently proposed marketing strategy aims to improve the overall activities of the accommodation and service expansion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kkc1a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Ladislav Trnkal
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Influencer marketing v ubytovacích službách
Klára WALTEROVÁ -
On-line marketing ve vybraném ubytovacím zařízení
Ilona Šmiková -
Marketing a management ubytovacího zařízení v udržitelném cestovním ruchu
Karla MAŘÍKOVÁ -
Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení
Daniela Klíčová -
Online marketing malých a středních hotelů
Tereza Smutná -
Marketing služeb v ubytovacím zařízení
Renáta Kutzendörferová -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Jana SLÁDKOVÁ