Analýza spokojnosti zákazníka v hoteli Sheraton Prague Charles Square Hotel – Tomáš Szabó
Tomáš Szabó
Bakalářská práce
Analýza spokojnosti zákazníka v hoteli Sheraton Prague Charles Square Hotel
Analýza spokojenosti zákazníka v hotelu Sheraton Prague Charles Square Hotel
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabírá problematikou spokojenosti zákazníků konkrétního pražského hotelu. Snaží se zmapovat celkovou spokojenost zákazníků a její vývoj od začátku existence hotelu. Její vliv na loajalitu ke značce hotelu a ochotu zákazníků doporučit hotel svým známým. Poukazuje také na vliv benefitů věrnostního programu daného hotelu na loajalitu ke značce hotelu. Práce se snaží odpovědět …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issues of customer satisfaction in the particular Prague hotel. It attempts to describe the overall customer satisfaction and its development throughout the existence of the hotel. In addition, it analyses its impact on loyalty to the brand of the hotel brand and the willingness of customers to recommend the hotel to their friends. It stresses the impact of the benefit …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou spokojnosti zákazníkov konkrétneho pražského hotela. Snaží sa zmapovať celkovú spokojnosť zákazníkov a jej vývoj od začiatku existencie hotela. Jej vplyv na lojalitu ku značke hotela a ochotu zákazníkov odporučiť hotel svojím známym. Poukazuje aj na vplyv benefitov vernostného programu daného hotela na lojalitu k značke hotela. Práca sa snaží odpovedať …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Radek Gardoš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25818
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou
Barbora Juhasová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská