Tomáš Szabó

Bakalářská práce

Analýza spokojnosti zákazníka v hoteli Sheraton Prague Charles Square Hotel

Analýza spokojenosti zákazníka v hotelu Sheraton Prague Charles Square Hotel
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabírá problematikou spokojenosti zákazníků konkrétního pražského hotelu. Snaží se zmapovat celkovou spokojenost zákazníků a její vývoj od začátku existence hotelu. Její vliv na loajalitu ke značce hotelu a ochotu zákazníků doporučit hotel svým známým. Poukazuje také na vliv benefitů věrnostního programu daného hotelu na loajalitu ke značce hotelu. Práce se snaží odpovědět …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issues of customer satisfaction in the particular Prague hotel. It attempts to describe the overall customer satisfaction and its development throughout the existence of the hotel. In addition, it analyses its impact on loyalty to the brand of the hotel brand and the willingness of customers to recommend the hotel to their friends. It stresses the impact of the benefit …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou spokojnosti zákazníkov konkrétneho pražského hotela. Snaží sa zmapovať celkovú spokojnosť zákazníkov a jej vývoj od začiatku existencie hotela. Jej vplyv na lojalitu ku značke hotela a ochotu zákazníkov odporučiť hotel svojím známym. Poukazuje aj na vplyv benefitov vernostného programu daného hotela na lojalitu k značke hotela. Práca sa snaží odpovedať …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Radek Gardoš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25818