Ing. Iveta Kalousova

Bachelor's thesis

Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o.

The contribution of CRM implementation to the customers and company CET 21, spol.s r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky z hlediska volby vhodného CRM konceptu pro danou společnost. V teoretické části je přiblížen vývoj CRM modelu až po současný trend nepostradatelného interního nástroje, zahrnující hodnotu vztahu se zákazníkem, využívané procesy a technologie, volbu vhodného CRM konceptu a jeho přínosy. Praktická část je zaměřena na popis současných …more
Abstract:
This bachelor thesis concentrates to the subject of customer relationship management in terms of choice of suitable CRM concept for the company. The theoretical part will mainly describe the CRM model development approach since the first relevant theories to the current trend of indispensable internal tool, including the value of customer relationship, the processes and technology, selection of an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní