Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o. – Ing. Iveta Kalousova
Ing. Iveta Kalousova
Bachelor's thesis
Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o.
The contribution of CRM implementation to the customers and company CET 21, spol.s r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky z hlediska volby vhodného CRM konceptu pro danou společnost. V teoretické části je přiblížen vývoj CRM modelu až po současný trend nepostradatelného interního nástroje, zahrnující hodnotu vztahu se zákazníkem, využívané procesy a technologie, volbu vhodného CRM konceptu a jeho přínosy. Praktická část je zaměřena na popis současných …moreAbstract:
This bachelor thesis concentrates to the subject of customer relationship management in terms of choice of suitable CRM concept for the company. The theoretical part will mainly describe the CRM model development approach since the first relevant theories to the current trend of indispensable internal tool, including the value of customer relationship, the processes and technology, selection of an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uikaa/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová