Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o. – Ing. Iveta Kalousova
Ing. Iveta Kalousova
Bakalářská práce
Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o.
The contribution of CRM implementation to the customers and company CET 21, spol.s r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky z hlediska volby vhodného CRM konceptu pro danou společnost. V teoretické části je přiblížen vývoj CRM modelu až po současný trend nepostradatelného interního nástroje, zahrnující hodnotu vztahu se zákazníkem, využívané procesy a technologie, volbu vhodného CRM konceptu a jeho přínosy. Praktická část je zaměřena na popis současných …víceAbstract:
This bachelor thesis concentrates to the subject of customer relationship management in terms of choice of suitable CRM concept for the company. The theoretical part will mainly describe the CRM model development approach since the first relevant theories to the current trend of indispensable internal tool, including the value of customer relationship, the processes and technology, selection of an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uikaa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová