Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg" – Ksenia Plyusnina
Ksenia Plyusnina
Master's thesis
Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg"
Image Formation of a Commercial Organization on the Example of the "Saint-Petersburg" Bank
Abstract:
The object of the study is the image of PJSC Bank Saint Petersburg. The purpose of the work is to develop a program to maintain the image of PJSC Bank Saint Petersburg. The subject of the study is to identify the role of PR tools in the formation of a positive image of a commercial organization. The thesis consists of three parts, the theoretical, the practical and the project part. Theoretical part …moreAbstract:
Předmětem studie je obraz PJSC Bank Petrohrad. Účelem práce je vyvinout program pro udržení image PJSC Bank Petrohrad. Předmětem studie je identifikovat roli PR nástrojů při vytváření pozitivního obrazu komerční organizace. Práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a projektové části. Teoretická část práce se zabývá koncepcí a cíli marketingové komunikace, jakož i modelem prvků komunikačního …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLYUSNINA, Ksenia. \textit{Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky ''Saint-Petersburg''}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/p2kdjw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Plyusnina, Ksenia. Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg". Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Image klubu Fléda
David RICHTER