Marketingová strategie deskové hry Kličkovaná – Karel Hliněný
Karel Hliněný
Diplomová práce
Marketingová strategie deskové hry Kličkovaná
Marketing strategy of a board game Klickovana
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro novou deskovou hru společnosti Efko. První kapitola této práce představuje teoretický základ pro následující kapitoly, které se postupně věnují jednotlivým prvkům návrhu marketingové strategie. Po analýze marketingového prostředí společnosti následovalo dotazníkové šetření, které bylo provedeno, za účelem získání kvalitních primárních dat …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to create a draft marketing strategy for a new board game of the company Efko. The first chapter of this thesis is a theoretical basis for the next chapters that deal with particular components of the draft marketing strategy step by step. After analyzing the marketing environment of the company, in order to obtain high quality primary data, a survey was organized. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57883
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57883
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vývoj deskové hry pro nevidomé/Development of a board game for the blind
Jan KUDRNA -
The Process of Board Game Localization in the Czech Republic
Petra Píšová -
Kryptoanalýza historických šifer
Lukáš Havrlant