Spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v městě Brně – Markéta Kreizlová
Markéta Kreizlová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v městě Brně
Consumer Behaviour of Foreign Students During Leisure Activities in Brno
Anotace:
Kreizlová M., Spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v městě Brně. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU v Brně, 2015. Bakalářská práce se věnuje problematice spotřebitelského chování zahraničních studentů v AR 2015 při trávení volného času v městě Brně. V teoretické části práce je zpracována problematika cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu …víceAbstract:
Kreizlová M., Consumer Behaviour of Foreign Students During Leisure Activities in Brno. Bachelor thesis. Brno: PEF MENDELU in Brno, 2015. Bachelor thesis is concerning consumer behaviour of foreign students during leisure activities in Brno in academic year 2015. In theoretical part is processed problematic of tourism, services marketing, tourism marketing, marketing research and consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREIZLOVÁ, Markéta. \textit{Spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v městě Brně}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/p2s74p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva