Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi – Bc. Štěpánka Vomočilová
Bc. Štěpánka Vomočilová
Diplomová práce
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Typology of consumers and use their psychological characteristics in marketing practice
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat aktuální trendy v oblasti marketingu, a jaké má využití psychologie a její jednotlivé aspekty právě v tomto oboru. Diplomová práce se věnuje zhodnocením marketingové typologie spotřebitelů pro jednotlivé modely osobních vozů automobilky Škoda Auto. V úvodu práce jsou podrobně rozebrány nejnovější metody a využití psychologie v moderním marketingu a inovativní přínos …víceAbstract:
The aim of this thesis is to explore the latest trends in marketing and the use of psychology with its various aspects in this field. The thesis presents first analytical assessment of consumer typology with respect to different models of cars by Škoda Auto, the Czech automobile manufacturer. The introduction of the study offers an insight into the latest methods and employment of psychology in modern …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ucg6m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Tereza Oralová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek -
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Václav Dedek -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Martin Svěch