Vliv influencer marketingu na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů ve věku 13 až 18 let – Denisa Bendová
Denisa Bendová
Diplomová práce
Vliv influencer marketingu na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů ve věku 13 až 18 let
The effect of the influencer marketing on Instagram on consumer shopping behavior between 13 to 18 years
Anotace:
Diplomová práce zkoumá dopady influencer marketingu v online prostředí Instagramu na spotřební chování dětí a mladistvých ve věku 13 až 18 let. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy, které souvisí s influencer marketingem, sociálními sítěmi a trendy dnešního online prostředí. Praktická část se zaměřuje na analýzu primárních dat získaných pomocí kvantitativního dotazníkového šetření. …víceAbstract:
The diploma thesis examines the effects of influencer marketing in the Instagram online environment on the consumer behavior of children and adolescents aged 13-18. The theoretical part of the thesis characterizes the concepts related to influencer marketing, social networks and trends in today's online environment. The practical part focuses on the analysis of primary data obtained from a quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86656
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86656
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Impact of Influencer Marketing on Consumer behavior
Simon Robert -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá