Fostering learner autonomy: action research – Bc. Ivana Juříková
Bc. Ivana Juříková
Diplomová práce
Fostering learner autonomy: action research
Fostering learner autonomy: action research
Anotace:
Tato práce s názvem Podpora žákovské autonomie: akční výzkum předkládá možnosti rozvoje žákovské autonomie v sedmém ročníku základní školy. Teoretická část se zabývá definováním konceptu žákovské autonomie, důvody a možnostmi jejího rozvoje stejně jako vztahem mezi autonomií a motivací. Závěrečná kapitola je věnována vymezení rolí učitele a žáka v prostředí podporujícím žákovskou autonomii. V praktické …víceAbstract:
This work named Fostering Learner Autonomy: Action Research puts forward possibilities of learner autonomy development at the seventh grade of an elementary school. The theoretical part deals with defining the concept of learner autonomy, with reasons for and possibilities of fostering autonomy as well as with the relationship between autonomy and motivation. The final chapter is devoted to specifying …víceKeywords
Podpora žákovské autonomie akční výzkum zodpovědnost za vlastní učení motivace učební styly učební strategie role žáka a učitele blog zájem. Fostering learner autonomy action research responsibility for one´s own learning motivation learning styles learning strategies teacher and learner role interest.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/inbxv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Plán připravenosti rodiny na přežití za mimořádných událostí
Jan Sagánek -
Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka)
Jana Přikrylová -
The Changing Role of the Teacher and the Balance between Freedom and Guidance
Lauren Elizabeth McEvoy -
Feedback in teaching and learning English: focus on the role of the learner
Veronika Zahálková -
Významné vědecké výzkumy a objevy 20. a 21. století a jejich začlenění v učivu a výuce přírodopisu
Karolina VALHODOVÁ -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Presenting Vocabulary Learning Strategies to Lower-Secondary School Learners – Action Research
Pavel Nikl