Efektivita email marketingu na konferenci Cypherconf – Lucia Krajňáková
Lucia Krajňáková
Bakalářská práce
Efektivita email marketingu na konferenci Cypherconf
Effectiveness of Email Marketing at the Cypherconf Conference
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá účinnosťou priameho marketingu ako súčasti komunikačného mixu, pri propagácii a predaji vstupeniek na konferencii Cypherconf. Hlavným cieľom práce je analýza efektivity priameho marketingu v rámci online propagácie udalosti v roku 2017 a jej medziročné porovnanie výsledkov. V teoretickej časti práce sú charakterizované pojmy súvisiace s marketingom, prevažne v digitálnom …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the effectiveness of direct marketing as part of the commu-nication mix, the promotion, and sale of tickets at the Cypherconf conference. The prima-ry objective of the thesis is to analyze the effectiveness of direct marketing in the context of the online promotion of the event in 2017 and its year-to-year comparison of the re-sults. In the theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krajňáková, Lucia. Efektivita email marketingu na konferenci Cypherconf. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova