Sára Tomková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace firmy

Company Marketing Communications
Abstract:
Zaměřením této bakalářské práce je marketingová komunikace malého rodinného řeznictví. Práce analyzuje komunikaci jak z interního pohledu podniku, tak z pohledu zákazníků. Díky tomu dochází ke střetu představ a cíli firmy s reálnými dopady na veřejnost. Výzkum je prováděn pomocí hloubkových rozhovorů a výpovědi jsou podpořeny dotazníkovým šetřením. Praktická část nakonec zpracovává následné doporučení …more
Abstract:
The focus of this bachelor thesis is the marketing communication of a small family butcher shop. They analyze their communication from the internal point of view of the company and from the point of view of customers. Thanks to this, thesis can compare the company's ideas and goals with real impacts on the public. The research is carried out through in-depth interviews and the statements are supported …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tomková, Sára. Marketingová komunikace firmy. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe