Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z – Anh Tung Vu
Anh Tung Vu
Bachelor's thesis
Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
Content strategy of the brand Red Bull for Generation Z
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá obsahový marketing společnosti Red Bull, která se zaměřuje na konkrétní cílovou skupinu, jež je generace Z. Charakterizuje základní pojmy digitálního a obsahového marketingu v dnešním moderním světě, které jsou spojené s obsahovou strategií a identifikuje generaci Z. Praktická část nabízí konkrétní příklady inovativního obsahu a doporučení pro budoucí rozvoj strategie s …moreAbstract:
This Bachelor’s thesis explores Red Bull’s content marketing, which focuses on a specific target group, which is Generation Z. It characterizes the basic concepts of digital and content marketing in today’s modern world, which are associated with content strategy and identifies the generation Z. The practical part offers concrete examples of innovative content and recommendations for future strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Vrtišková
- Reader: Eva Žáková Kašparová, externi, Eva Žáková Kašparová, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová