Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí – Filip MURCKO
Filip MURCKO
Bakalářská práce
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
Affiliate marketing and its use in the online environment
Anotace:
Tato práce zkoumá affiliate marketing jako jeden z marketingových nástrojů používaných v online prostředí. Affiliate marketing je typ marketingu založený na výkonnosti, v němž podnikatel odměňuje jednoho nebo více affiliate partnerů za každého návštěvníka nebo zákazníka, které přišel díky vlastnímu marketingové úsilí affiliate partnera. Vychází z propagace produktu společnosti prostřednictvím affiliate …víceAbstract:
This work explores affiliate marketing as one of the marketing tools used in the online environment. Affiliate marketing is a type of performance-based marketing in which an enterpreneur rewards one or more affiliates for each visitor or customer brought by the affiliate's own marketing efforts. It is based on promoting the company's product through affiliate partner sites. The work describes the principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MURCKO, Filip. Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza možností affiliate marketingu
Lukáš Voříšek -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Digitální umění na online sociální síti TikTok
Monika Matulíková -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Konzumace informací skrze online sociální síť Facebook
Dominika Hromková
Název
Vložil
Vloženo
Práva