Význam sociálního statusu pro nákupní preference – Bc. Jana Pěničková
Bc. Jana Pěničková
Bachelor's thesis
Význam sociálního statusu pro nákupní preference
The Importance of Social Status for Purchasing Preferences
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sociálního postavení člověka na jeho nákupní preference. Teoretická části je věnována faktorům, které nákupní chování ovlivňují a zároveň zkoumá nákupní preference jednotlivých typů zákazníků. V praktické části jsem provedla šetření formou internetového dotazníku, prostřednictvím něhož jsem se snažila zjistit vztahy mezi sociálním statusem a nákupem mobilního telefonu …moreAbstract:
This bachelor work deals with importace of social position for buying preferences. Theoretical part deals with factors, which influence buying preferences. It describes preferences of different type of customers. In application part I made survey with internet questionaire where I have tried to find out if there is an connection between social status and choice of mobile phone.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ozb1h/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2010
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Petra Škopková -
Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Natálie Denisová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí
Daniela KUBÁŇOVÁ -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova