Bc. Jana Pěničková

Bakalářská práce

Význam sociálního statusu pro nákupní preference

The Importance of Social Status for Purchasing Preferences
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sociálního postavení člověka na jeho nákupní preference. Teoretická části je věnována faktorům, které nákupní chování ovlivňují a zároveň zkoumá nákupní preference jednotlivých typů zákazníků. V praktické části jsem provedla šetření formou internetového dotazníku, prostřednictvím něhož jsem se snažila zjistit vztahy mezi sociálním statusem a nákupem mobilního telefonu …více
Abstract:
This bachelor work deals with importace of social position for buying preferences. Theoretical part deals with factors, which influence buying preferences. It describes preferences of different type of customers. In application part I made survey with internet questionaire where I have tried to find out if there is an connection between social status and choice of mobile phone.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní