Investiční rozhodování v podnice v oboru volnočasových aktivit – Matyáš Pokorný
Matyáš Pokorný
Master's thesis
Investiční rozhodování v podnice v oboru volnočasových aktivit
Investment Company Decisions in the Field of Leisure Activities
Anotácia:
Diplomová práce "Investiční rozhodování podniku v oboru volnočasových aktivit" se zabývá teorií investičního a manažerského rozhodování a jejím praktickým aplikováním v rámci konkrétního podniku. Práce sleduje všeobecně uznávanou linii rozhodovacího procesu, resp. jeho jednotlivé fáze. Těmito fázemi jsou Identifikace problému, Analýza a formulace, Stanovení kritérií hodnocení (a Stanovení vah kritérií …viacAbstract:
Master's thesis "Investment Company Decisions in the Field of Leisure Activities" deals with theory of investment and managerial decision making and their practical implementation for a particular company. The thesis follows the generally accepted structure of decision making process and its phases. These phases involve Identification of a problem, Analysis and Formulation, Establishment of evaluation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55536
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedúci: Oto Potluka
- Oponent: Jiří Fotr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55536
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Investicni rozhodovani v oblasti ICT
Miloslav Náprstek -
Assessment Of The Investment Attractiveness Of The Enterprise
Eduard Inhorin -
Investment and Sustainable Real Estate in the Czech Republic
Marc Safari -
Investment decision making under uncertainty based on internet recommendations
Alžběta Šumníková -
Super Decisions - software pro rozhodování na základě metody ANP
Alena Chylíková -
Rozhodovací proces v podniku
Mária Gregušová -
Rozhodovací proces v podniku
Radovan Tunák -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček