Hana Baráková

Bachelor's thesis

Interní branding společnosti Wolters Kluwer

Internal Branding Company Wolters Kluwer
Anotácia:
Bakalářská práce na téma interního brandingu společnosti Wolters Kluwer se zabývá vnímáním značky Wolters Kluwer jejími zaměstnanci. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako značka, řízení značky, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci dat zjištěných z výzkumné sondy realizované formou rozhovorů. Výzkumná sonda je podkladem …viac
Abstract:
Bachelor thesis on internal branding company Wolters Kluwer is engaged in the perception of the brand Wolters Kluwer its employees. In the theoretical part defines the basic concepts such as brand, brand management, corporate identity and marketing research. In the practical part of the thesis focuses on the interpretation of the data taken from the research inquiry conducted by interview. This survey …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Baráková, Hana. Interní branding společnosti Wolters Kluwer. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications