Ing. Jana Marková

Master's thesis

České aerolinie – analýza marketingového komunikačního mixu

Czech Aerolinies - the analysis of marketing communication mix
Abstract:
Rozvojem letectví vzrůstá i počet leteckých společností a tím se zvyšuje konkurence mezi světovými dopravci. Konkurenční boj se přiostřuje i na domácím trhu, především vstupem nízkonákladových přepravců. Aerolinie přistupují k investicím do projektů, které by co nejvíce oslovily zákazníky. Rok 2005 se stává významným rokem pro společnost České Aerolinie, které zahajují rozsáhlý marketingový průzkum …more
Abstract:
Together with the expansion of Airlines Industry the number of Airlines Companies has grown. This is also the reason of stong competition among those companies worldwide. The situation on domestic market became also critical, especially by entering lowcoast companies. The competition bottle has grown within largest companies recently. Many lowcost companies appeared in the Czech market in the last …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní