České aerolinie – analýza marketingového komunikačního mixu – Ing. Jana Marková
Ing. Jana Marková
Diplomová práce
České aerolinie – analýza marketingového komunikačního mixu
Czech Aerolinies - the analysis of marketing communication mix
Anotace:
Rozvojem letectví vzrůstá i počet leteckých společností a tím se zvyšuje konkurence mezi světovými dopravci. Konkurenční boj se přiostřuje i na domácím trhu, především vstupem nízkonákladových přepravců. Aerolinie přistupují k investicím do projektů, které by co nejvíce oslovily zákazníky. Rok 2005 se stává významným rokem pro společnost České Aerolinie, které zahajují rozsáhlý marketingový průzkum …víceAbstract:
Together with the expansion of Airlines Industry the number of Airlines Companies has grown. This is also the reason of stong competition among those companies worldwide. The situation on domestic market became also critical, especially by entering lowcoast companies. The competition bottle has grown within largest companies recently. Many lowcost companies appeared in the Czech market in the last …víceKlíčová slova
Marketingový komunikační mix interní a externí komunikace produktová kampaň image kampaň IMK-jednotná marketingová komunikace segmentace trhu Marketing communication mix external and internal communication IMK – integrated marketing communication produkt campagne image campagne market research segmentation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t9slj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (IMK institucí kolektivní správy autorských práv - projektové řešení IMK OSA)
Karel Fořt -
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Žaneta Senftová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech Případová studie IMK vybraného sportovního klubu
Tereza Helmichová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Lucie Nováková -
Návrh integrované marketingové komunikace společnosti Robert Bosch, spol. s.r.o.
Martin Škaloud -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová