České aerolinie – analýza marketingového komunikačního mixu – Ing. Jana Marková
Ing. Jana Marková
Master's thesis
České aerolinie – analýza marketingového komunikačního mixu
Czech Aerolinies - the analysis of marketing communication mix
Abstract:
Rozvojem letectví vzrůstá i počet leteckých společností a tím se zvyšuje konkurence mezi světovými dopravci. Konkurenční boj se přiostřuje i na domácím trhu, především vstupem nízkonákladových přepravců. Aerolinie přistupují k investicím do projektů, které by co nejvíce oslovily zákazníky. Rok 2005 se stává významným rokem pro společnost České Aerolinie, které zahajují rozsáhlý marketingový průzkum …moreAbstract:
Together with the expansion of Airlines Industry the number of Airlines Companies has grown. This is also the reason of stong competition among those companies worldwide. The situation on domestic market became also critical, especially by entering lowcoast companies. The competition bottle has grown within largest companies recently. Many lowcost companies appeared in the Czech market in the last …moreKeywords
Marketingový komunikační mix interní a externí komunikace produktová kampaň image kampaň IMK-jednotná marketingová komunikace segmentace trhu Marketing communication mix external and internal communication IMK – integrated marketing communication produkt campagne image campagne market research segmentation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t9slj/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (IMK institucí kolektivní správy autorských práv - projektové řešení IMK OSA)
Karel Fořt -
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Žaneta Senftová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech Případová studie IMK vybraného sportovního klubu
Tereza Helmichová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Lucie Nováková -
Návrh integrované marketingové komunikace společnosti Robert Bosch, spol. s.r.o.
Martin Škaloud -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová