Mnemotechniken im Fremdsprachenerwerb – Eva ČEŠPIVOVÁ
Eva ČEŠPIVOVÁ
Bakalářská práce
Mnemotechniken im Fremdsprachenerwerb
Mnemonics in foreign language learning
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the use of mnemonics in foreign language learning based on knowledge about the functioning of memory and brain. The syllabus proceeds from a summary of the necessary theory of the brain in relation to cognitive processes through knowledge about memory in relation to learning and information processing to mnemonic principles, methods and their use in foreign language …víceAbstract:
Tématem této bakalářské práce je použití mnemotechniky při osvojování cizího jazyka na základě poznatků o fungování paměti a mozku. Osnova práce postupuje od shrnutí nutné teorie o mozku ve vztahu ke kognitivním procesům přes poznatky o paměti ve vztahu k učení a zpracování informací k mnemotechnickým principům, metodám a jejich využití ve výuce cizího jazyka s uvedením konkrétních příkladů.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martin Lachout, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČEŠPIVOVÁ, Eva. Mnemotechniken im Fremdsprachenerwerb. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro školskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Komparace levého a pravého radiálního přístupu při selektivní koronarografii a koronární angioplastice z hlediska radiační zátěže katetrizujícího
Ivana BOKŮVKOVÁ -
Výuka cizích jazyků na školách se sportovním zaměřením; využití sportu jako motivátoru k výuce cizích jazyků
Tomáš Dokoupil -
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Strategie vysokoškolských studentů při učení se z odborného textu.
Lucie BÁRTOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Mozek, jeho změny a stárnoucí paměť
Lujza Reková