Úspěšný přestup dítěte z venkovské mateřské školy do základní školy – Bc. Veronika Bobková
Bc. Veronika Bobková
Bakalářská práce
Úspěšný přestup dítěte z venkovské mateřské školy do základní školy
Successful transfer of a child from country kindergarten to primary school
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá úspěšným přestupem dítěte z mateřské venkovské školy do školy základní. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a empirickou. V teoretické části se věnuji jednotlivým částem vzdělávání, na které je vhodné se zaměřit,abychom dosáhli úspěšného přestupu dítěte do školy. Empirická část se soustředí na oblast, kde děti specifikují, jaká je jejich představa …víceAbstract:
The bachelor's diploma thesis deals with country kindergarten to primary school. The work is dinided into two parts, theoretical and emiprical. In the teoretical part, I deal with the individual parts of education, which it is appropiate to focus on, in order to achieve a successful transition focuses on the area where childern specify what their idea of school is. Subsequently, the opinion of teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vwlgf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusive education for children from marginalized Roma communities
Terézia Bednárová -
RESEARCH ON THE CONSTRUCTION OF SUPPORTING SYSTEMS FOR INCLUDING CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDERS IN PRESCHOOL CLASSROOMS
Yuntong PENG -
Transfer obsahu přírodovědného vzdělávání od učitele mateřské školy k dětem předškolního věku
Anna Koflerová -
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO