Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu – Simona Gavendová
Simona Gavendová
Bakalářská práce
Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu
Analysis of Factors Affecting the Buying Behaviour of Books on the Internet
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovať faktory, ktoré ovplyvňujú správanie spotrebiteľov pri nákupe kníh na internete prostredníctvom kvantitatívneho výskumu. Úlohou teoretickej časti je popísať internet a elektronické obchodovanie, oboznámiť čitateľa s rozdielmi medzi zákazníkom, nakupujúcim a spotrebiteľom. Predstaviť faktory, ktoré nákupné správanie spotrebiteľa ovplyvňujú. Táto časť taktiež popisuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the factors that influence consumer behaviour when buying books online through quantitative research. The task of the theoretical part is to describe the Internet and e-commerce, to acquaint the reader with the differences between the customer, the buyer, and the consumer. Introduce the factors that influence consumer shopping behaviour. This part also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gavendová, Simona. Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Proces internetového obchodu a jeho marketing ve společnosti Požární bezpečnost s.r.o.
Kristýna Pokorná -
Proces vzniku internetového obchodu malého nebo středního podniku
Magdaléna Rychtová -
Proces založení a uvedení nové značky na trh
Kristýna Dufková -
Řízení vnitropodnikových procesů v provozu internetového obchodu
Petr Elišák -
Proces implementace účetního softwaru v prostředí internetového obchodu
Matěj Procházka -
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením
Maryna Loza