Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu – Simona Gavendová
Simona Gavendová
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu
Analysis of Factors Affecting the Buying Behaviour of Books on the Internet
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovať faktory, ktoré ovplyvňujú správanie spotrebiteľov pri nákupe kníh na internete prostredníctvom kvantitatívneho výskumu. Úlohou teoretickej časti je popísať internet a elektronické obchodovanie, oboznámiť čitateľa s rozdielmi medzi zákazníkom, nakupujúcim a spotrebiteľom. Predstaviť faktory, ktoré nákupné správanie spotrebiteľa ovplyvňujú. Táto časť taktiež popisuje …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the factors that influence consumer behaviour when buying books online through quantitative research. The task of the theoretical part is to describe the Internet and e-commerce, to acquaint the reader with the differences between the customer, the buyer, and the consumer. Introduce the factors that influence consumer shopping behaviour. This part also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAVENDOVÁ, Simona. \textit{Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/p6dofr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gavendová, Simona. Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Proces internetového obchodu a jeho marketing ve společnosti Požární bezpečnost s.r.o.
Kristýna Pokorná -
Proces vzniku internetového obchodu malého nebo středního podniku
Magdaléna Rychtová -
Proces založení a uvedení nové značky na trh
Kristýna Dufková -
Řízení vnitropodnikových procesů v provozu internetového obchodu
Petr Elišák -
Proces implementace účetního softwaru v prostředí internetového obchodu
Matěj Procházka -
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením
Maryna Loza