Simona Gavendová

Bakalářská práce

Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu

Analysis of Factors Affecting the Buying Behaviour of Books on the Internet
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovať faktory, ktoré ovplyvňujú správanie spotrebiteľov pri nákupe kníh na internete prostredníctvom kvantitatívneho výskumu. Úlohou teoretickej časti je popísať internet a elektronické obchodovanie, oboznámiť čitateľa s rozdielmi medzi zákazníkom, nakupujúcim a spotrebiteľom. Predstaviť faktory, ktoré nákupné správanie spotrebiteľa ovplyvňujú. Táto časť taktiež popisuje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the factors that influence consumer behaviour when buying books online through quantitative research. The task of the theoretical part is to describe the Internet and e-commerce, to acquaint the reader with the differences between the customer, the buyer, and the consumer. Introduce the factors that influence consumer shopping behaviour. This part also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gavendová, Simona. Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe