Výzkum regionální identity žáků na Klatovsku – Jana MICHÁLKOVÁ
Jana MICHÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Výzkum regionální identity žáků na Klatovsku
Research on regional identity of pupils in Klatovy region
Anotace:
Tato práce zkoumá regionální identitu žáků na prvním stupni základních škol, jakožto jejich vztah k místu (obci), kde žijí, jejich vztahu k místní komunitě, jejich pohled na zdejší krajinu a výjimečné místní prvky. Dále se věnuje také venkovským školám a ?místně zakotvenému učení? (place-based education). Na základě empirického šetření porovnává postoje žáků venkovských a městských škol v dané problematice …víceAbstract:
This paper examines the regional identity of pupils at primary schools, as their relationship to the place (village), where they live, their relationship with the local community, their view of the local countryside and exceptional local elements. It also discusses the rural schools and "locally-grounded learning" (place-based education). Based on empirical research compares the attitudes of pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Zveřejnit od: 17. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Jan Kopp, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHÁLKOVÁ, Jana. Výzkum regionální identity žáků na Klatovsku. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Geografie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Místně zakotvené učení a jeho aplikace ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na příkladu mikroregionu Moravský Krumlov
Lenka Tuzová -
Místně zakotvené učení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Aneta Houšková -
Místně zakotvené učení na 1.stupni základní školy
Lucie ŠVARCOVÁ -
GIS jako nástroj pro místně zakotvené environmentální učení
Václav ŽIDEK -
Místně zakotvené učení ve výuce přírodopisu s využitím CHKO Jeseníky
Šárka HUFOVÁ -
Náměty pro mimoškolní činnost zaměřené na botaniku s prvky místně zakotveného učení
Veronika VAŇKOVÁ -
Využití principů místně zakotveného učení při výuce zeměpisu na příkladu města Žďár nad Sázavou
Tereza Šťastná -
Možnosti zážitkového učení v online rovině na příkladu sdružení SIMID
Tereza PTÁČKOVÁ