Srovnání šíření dezinformací mezi generacemi X a Z se zaměřením na sociální marketing – Michaela Streckerová
Michaela Streckerová
Bakalářská práce
Srovnání šíření dezinformací mezi generacemi X a Z se zaměřením na sociální marketing
Comparing the spread of misinformation between Generations X and Z with a focus on social marketing.
Anotace:
Práce se zabývá problematikou dezinformací a zkoumá jejich šíření v rámci generace X a generace Z se zaměřením na sociální marketing. Hlavním cílem je poskytnout celkový přehled o tématice dezinformací v rámci sociálního marketingu, upozornit na náchylnost jednotlivých generací k důvěře v dezinformace či k jejich šíření a na-vrhnout opatření, jak této hrozbě předcházet. Práce je rozdělena do dvou hlavních …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of misinformation and examines its spread within Generation X and Generation Z with a focus on social marketing. The main objective is to provide an overview of the topic of misinformation in social marketing, to highlight the susceptibility of each generation to trust in misinformation or to its spread and to suggest measures to prevent this threat. The thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88850
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88850
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková