1. Teoretická část: Dramaturgická analýza filmu Tygr a drak 2. Praktická část: Scénář hraného filmu, délka minimálně 30 minut – Pavel Jakeš
Pavel Jakeš
Bakalářská práce
1. Teoretická část: Dramaturgická analýza filmu Tygr a drak 2. Praktická část: Scénář hraného filmu, délka minimálně 30 minut
1. Theoretical Part: Dramaturgical analysis of the film Crouching Tiger, Hidden Dragon 2. Practical part: Screenplay feature film length at least 30 minutes.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se věnuji dramaturgické analýze taiwanského filmu Tygr a drak (Wo hu cang long, originál r. v. 2000, Ang Lee, Oscar za nejlepší kameru, nejlepší cizojazyčný film, nejlepší hudbu). Ke zpracování této analýzy mě inspiroval můj studijní pobyt na Taiwanu a především pak jeden ze scenáristů tohoto snímku, který na tamější škole vyučoval scenáristiku. Já jsem tak měl možnost se s …víceAbstract:
This bachelor's thesis is devoted to the dramaturgic analysis of the Taiwanese movie Crouching Tiger, Hidden Dragon (Wo hu cang long, 2000, directed by Ang Lee, Oscar Academy Award for the Best Cinematography, the Best Foreign Language Film, the Best Art Direction-Set Decoration, the Best Original Score). The attempt to carry out this analysis was inspired by the exchange scholarship in Taiwan where …víceKlíčová slova
Film Taiwan Tygr a drak dramaturgie analýza tříaktová struktura Oscar asijská kinematogra e
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAKEŠ, Pavel. \textit{1. Teoretická část: Dramaturgická analýza filmu Tygr a drak 2. Praktická část: Scénář hraného filmu, délka minimálně 30 minut}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/p6trpk/.
Jak správně citovat práci
Jakeš, Pavel. 1. Teoretická část: Dramaturgická analýza filmu Tygr a drak 2. Praktická část: Scénář hraného filmu, délka minimálně 30 minut. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza prodeje fotografií (fotobanky) prostřednictvím Internetu
Soňa Gemzová -
Štruktúra rozprávania vo filmoch Christophera Nolana
Filip Gažo -
Hlavní postava v konvenční narativní struktuře
Lun Sevnik -
Saskatchewan (and) Film: Place-image and Identity in Saskatchewan Feature Film
Martin Ondryáš -
Film Tourism in EU and the influence of a Film on Destination Image
Vira Savenko -
Between the Novel and Film: A Comparative Analysis of F. Scott Fitzgerald's The Great Gatsby and its two Film Adaptations
Martina Žeňuchová -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Populární herečky hrají pro Prag-Film. Analýza diskurzu českých hereček účinkujících ve filmech Prag-Filmu
Petra Holíková