Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu – Martina ŠLECHTOVÁ
Martina ŠLECHTOVÁ
Master's thesis
Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu
Factors influencing the customer's decision to buy food via the Internet
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení faktorů, které mohou ovlivnit rozhodnutí zákazníka nakoupit, případně nenakoupit potraviny online. Mezi tyto faktory se řadí riziko kvality potravin, cena, časová úspora, pohodlí a další. Dílčím cílem práce je navržení segmentu zákazníků s největším předpokladem pro přijetí rozhodnutí nakupovat potraviny online. Pro dosažení cíle byla data získána pomocí dotazníkového …viacAbstract:
This thesis is focusing on evaluating factors that might affect the customer's decision of buying or not buying food online. The factors that are included in this thesis are: the food quality risk, price, time saving, comfort, and much more. The main aim of this thesis is to identify the customers that are more likely buying the food online. The data used for this thesis was obtained by questionnairing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2019
- Vedúci: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠLECHTOVÁ, Martina. \textit{Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/p6wuhx/.
Jak správně citovat práci
ŠLECHTOVÁ, Martina. Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Adam Sova -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková