Martina ŠLECHTOVÁ

Master's thesis

Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu

Factors influencing the customer's decision to buy food via the Internet
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení faktorů, které mohou ovlivnit rozhodnutí zákazníka nakoupit, případně nenakoupit potraviny online. Mezi tyto faktory se řadí riziko kvality potravin, cena, časová úspora, pohodlí a další. Dílčím cílem práce je navržení segmentu zákazníků s největším předpokladem pro přijetí rozhodnutí nakupovat potraviny online. Pro dosažení cíle byla data získána pomocí dotazníkového …viac
Abstract:
This thesis is focusing on evaluating factors that might affect the customer's decision of buying or not buying food online. The factors that are included in this thesis are: the food quality risk, price, time saving, comfort, and much more. The main aim of this thesis is to identify the customers that are more likely buying the food online. The data used for this thesis was obtained by questionnairing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2019
  • Vedúci: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠLECHTOVÁ, Martina. Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management