Koncepce rozvoje oddílu národní házené TJ Sokol Pustějov – Monika PETROŠOVÁ
Monika PETROŠOVÁ
Bachelor's thesis
Koncepce rozvoje oddílu národní házené TJ Sokol Pustějov
The conception of development of national handball club TJ Sokol Pustějov
Anotácia:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. V první z těchto částí jsem se zaměřila na uvedení do problematiky v oblasti národní házené ? charakteristiku tohoto sportu, historii, vznik a vývoj házené a organizační strukturu. Dále jsou v teoretické části objasněna klíčová slova práce-nezisková organizace, management, marketing, marketingové řízení a marketingový mix. …viacAbstract:
This bachelor thesis consists of two parts, a theoretical one and a practical one. In the first of these sections I focused on the introduction of the issue of national handball - characteristics of this sport, its history, origin and development of handball and its organizational structure. In the next part of this theoretical section are the keywords of this work such as non-profit organization, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETROŠOVÁ, Monika. Koncepce rozvoje oddílu národní házené TJ Sokol Pustějov. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková
Názov
Vložil
Vložené
Práva