Koncepce rozvoje oddílu národní házené TJ Sokol Pustějov – Monika PETROŠOVÁ
Monika PETROŠOVÁ
Bachelor's thesis
Koncepce rozvoje oddílu národní házené TJ Sokol Pustějov
The conception of development of national handball club TJ Sokol Pustějov
Abstract:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. V první z těchto částí jsem se zaměřila na uvedení do problematiky v oblasti národní házené ? charakteristiku tohoto sportu, historii, vznik a vývoj házené a organizační strukturu. Dále jsou v teoretické části objasněna klíčová slova práce-nezisková organizace, management, marketing, marketingové řízení a marketingový mix. …moreAbstract:
This bachelor thesis consists of two parts, a theoretical one and a practical one. In the first of these sections I focused on the introduction of the issue of national handball - characteristics of this sport, its history, origin and development of handball and its organizational structure. In the next part of this theoretical section are the keywords of this work such as non-profit organization, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETROŠOVÁ, Monika. Koncepce rozvoje oddílu národní házené TJ Sokol Pustějov. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights