Vliv internetu na společnost: problematika distribuce audiovizuálního obsahu – Petr Forman
Petr Forman
Bakalářská práce
Vliv internetu na společnost: problematika distribuce audiovizuálního obsahu
The influence of the internet on society: The issue of distribution of audiovisual content
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je kriticky analyzovat, jaký vliv má audiovizuální obsah šířený v prostředí internetu na dnešní společnost. První část práce se věnuje teoretickému rámci, kde jsou vysvětleny pojmy, jejichž pochopení má významný vliv na zbytek práce. Druhá část se věnuje konkrétní problematice. Tato část se zaobírá pozitivními a negativními vlivy již zmiňovaného obsahu na jednání lidí ve …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the influence audiovisual content distributed on the internet on society. The first part focuses on the theoretical framework and explains important notions for the rest of the thesis. The second part focuses on specific issues. This part deals with the positive and negative influences of the content on the behavior of people in society. The work deals with the reasons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45547
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Václav Řezníček
- Oponent: Radim Čermák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45547
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
Autorská práva k audiovizuálním dílům a jejich porušování
Petra Mašková -
Implementace marketingových kampaní pro audiovizualní obsah a virtualní realitu
Tadeáš Piechowicz -
Audiovizuální obsah v online prostředí
Nikola Míchalová -
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Streaming - nová forma distribuce klasické hudby
Duyen Monika Nguyenová