Lucie Šimíčková

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s. r. o.

The Analysis of Marketing Strategy of Company Ohřev Vody s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na analýzu marketingové strategie společnosti Ohřev vody, s.r.o. Cílem této práce bude analýza strategie společnosti. Důraz bude kladen převážně na zjištění povědomí o značce a produktu ve městě Zlín a jeho okolí a následné návrhy způsobu propagace a zvolení vhodných komunikačních prostředků. Práce bude obsahovat dvě části. Teoretická část bude vycházet z odborné …více
Abstract:
This bachelor thesis will be focused on the analysis of the marketing strategy of company Ohřev vody, s.r.o. The aim of this thesis wiil be the analysis of company´s strategy. Emphasis will be placed mainly on fading brand awareness and product in Zlin and its surroundings and the subsequent proposals of promotion and selection of appropriate communication channels. Thesis will be formed by two parts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šimíčková, Lucie. Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s. r. o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe