Using a coursebook and supplementary materials to teach grammar to teenagers – Bc. Jana Vérostová
Bc. Jana Vérostová
Bakalářská práce
Using a coursebook and supplementary materials to teach grammar to teenagers
Using a coursebook and supplementary materials to teach grammar to teenagers
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jak učitelé angličtiny používají učebnici a doplňkové materiály k výuce gramatiky u teenagerů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o teorii ve vztahu k výuce gramatiky, učebnicím a doplňkovým materiálům, výuce teenagerů a dálkové (online) výuce. Praktická část je založena na výzkumu, jenž sestává z analýzy pozorování …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine how English teachers use a coursebook and supplementary materials to teach grammar to teenagers. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part deals with the theory in relation to grammar teaching, coursebooks and different ways of their supplementation, teaching teenagers and the phenomena of remote (online) teaching …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hvuix/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Renata Jančaříková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ