Behaviorální ekonomie a její uplatnění v marketingové praxi – Nela Špechtnerová
Nela Špechtnerová
Bakalářská práce
Behaviorální ekonomie a její uplatnění v marketingové praxi
Behavioral economics and its application in marketing practice
Anotace:
Behaviorální ekonomie získává na popularitě a je diskutována více než kdy předtím kvůli mnoha důvodům. Mezi ně lze zařadit krizi pozornosti, změnu životního stylu člověka a přeplněný trh množstvím neodlišitelných značek. Cílem této práce je nalezení a sjednocení postupů pro lepší využití behaviorální ekonomie v marketingu. Aplikuje primární a sekundární výzkum v teoretické části, a experiment v praktické …víceAbstract:
Behavioral economics is gaining popularity and is being discussed more than ever before for many reasons. These include the attention crisis, changing human lifestyles and a crowded marketplace with a number of indistinguishable brands. The aim of this thesis is to find and unify practices for better use of behavioral economics in marketing. It applies primary and secondary research in the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Bc. Jaroslav Malina
- Oponent: Petra Průšová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková
Název
Vložil
Vloženo
Práva