Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu – JUDr. Adéla Hradilová
JUDr. Adéla Hradilová
Bakalářská práce
Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu
Nation branding as an instrument of foreign policy of a state
Anotace:
Práce se zabývá nation brandingem jako nástrojem zahraniční politiky státu. Představuje tento obor, který se věnuje měření, vytváření a řízení reputace států (značek států). Na cílech a účelech nation brandingu se pak snaží prokázat, že nation branding se stal standardní součástí zahraniční politiky států. Ve druhé části se zabývá značkou Česká republika, zejména jejím vývojem, současnou podobou, hlavními …víceAbstract:
The thesis deals with the field of nation branding as an instrument of state foreign policy. It introduces the field which aims to measure, build and manage the reputation of countries (brand of countries). The aim of this thesis is to prove that nation branding has become a standard component of foreign policy of states, by defining its goals and functions. The second part deals with the brand of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n18y7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Pšeja, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vladan Hodulák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
Ellen Venkrbcová -
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková -
Doporučení pro krizovou komunikaci na Facebooku pro značku Nescafé Česká republika
Lenka Munzarová -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Rozbor image značky Česká republika
Lenka Schrepfferová -
Komunikace Moment Česká republika o.p.s.
Bára Kubíčková -
Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment
Jana Naisarová -
Kulturní diplomacie a značka Česká republika
Veronika Krhounová