Vstup technologického produktu na trh v České republice v restaurační sféře – Kateřina Navrátilová
Kateřina Navrátilová
Diplomová práce
Vstup technologického produktu na trh v České republice v restaurační sféře
Entry of a Technological Product in the Czech Restaurant Industry
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu akceptace a implementace QR kódu v České republice v gastronomické sféře a analýzu aktuálně nabízených produktů na trhu s cílem doporučení správného výběru a správného použití technologie pro podniky v dané oblasti. První část práce představuje teoreticko-metodologický základ v podobě popisu základních teoretických modelů a poznatků pojících se s technologiemi …víceAbstract:
This thesis focuses on analysing the acceptance and implementation of QR codes in the Czech Republic restaurant industry and compares them to products currently on the market and aims to recommend the best technology for companies in the field. This thesis’ introduction presents a theoretical and methodological basis by describing existing theoretical models and knowledge related to the technology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83943
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Ondřej Loučka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Opencard, univerzální čipová karta: Případová studie technologické inovace
Anežka Příběnská -
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro -
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Juraj Zamborský -
Marketingový výzkum inovačního potenciálu vybraných výrobků práškové metalurgie
Tomáš Němec -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová